lördag 6 mars 2010

Nöjda medborgare i Sölvesborg

Så här nöjda är vi i Sölvesborg:





Jag har varit tidigt i Stadshuset och "jobbat".
Nu är jag hemma och som vanligt stressad.

Hit ska komma gäster i kväll, jag hinner inte städa men jag hoppas inte de bryr sig om det.
God mat ska de förhoppningsvis få och lite stimulerande underhållning...

Nu måste jag ändå fixa minst en maskin tvätt och sen bada och fixa till mig därefter är det nämligen dags att bege sig till Nogersund och träffa yrkesfiskarna på deras årsmöte.

3 kommentarer:

Jo sa...

Härligt!
Nästan så jag vill flytta tillbaka... och ändå inte.

Fast en stor rolig fest skulle vi väl kunna ordna?

Kram, Joanna

T.O. sa...

Cool med ett kommunalråd som bjuder anställda på tårta inte konstigt man trivs där. Grattis! Önskar det var så här med. ///Anställd och boende i Karlshamn

Heléne Björklund sa...

Men flytta hit då, båda två! =)