lördag 31 oktober 2009

Vad säger du Tosson?

Vad tycker ni om Winnerbäcks senaste skiva med den hopplösa titeln: "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen"?

Jag begriper mig aldrig på recensioner och läser dem därför inte heller.
Och jag vågar mig inte på någon egen.
Men jag hör åttiotal, i någon låt hör jag Noice, i en annan hör jag Adolphsson & Falk, jag hör synthar...

Men vad säger du Tosson, låter inte det här lite som unga Noice?
Om du är stressad kan du lyssna typ 2,25 in i låten




Winnerbäcks hemsida med nya skivan och alla låtar

2 kommentarer:

tosson sa...

Njae, jag vet inte. Tycker inte noice använde så mycket såna stråkar. Sen är ju Lasses röst väldigt egen och den gör att det är svårt att hitta någon likhet.

Heléne Björklund sa...

Inget medhåll där. Men jag hör åttiotal. Och äter Japanese Mix.