söndag 13 december 2009

Söker sanningen om kameran

Jag har hittills inte fått mycket stöd i att köpa en ny kamera.
Men å andra sidan så är den gamla tradiga kameran funnen igen.

Nu när jag var inställd på en ny.

Kameran återfanns av M i ett skåp som jag tittat i MÅNGA gånger. fanns den INTE där.

Jag har lite olika teorier om vad som hänt under tiden den varit borta.

1. M gömde den.
Han har nämligen sagt att han vill köpa ny kamera i över ett år. Men nu när det började brännas tyckte han det blev för dyrt och la tillbaka den.

2. Tobias eller Fredrik lånade den.
Men vågade/ville inte erkänna när jag frågade. De la tillbaka den och tror att det ska passera obemärkt. Men jag kommer att få veta för jag tänker efterforska och det finns en del bevis.
Exempelvis den här bilden


Jag har också säkrat en del fingeravtryck och en del annat som jag av utredningsskäl måste hålla hemligt. Men så fort sanningen är avslöjad så återkommer jag med namn och bild på den skyldige.


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är rolig ;)