söndag 7 juni 2009

Valdag - 7 timmar kvar att rösta på

Min dator håller på att få mig bananas...
den är så långsam och obstinat och uppträder inte alls som den borde.

Apropå det så stod jag bakom BANANMANNEN i går i Konsumkön.
Han köpte en hel låda bananer och fem flaskor ljus sirap.
Omkring honom var en skarp doft av friterat.

Dagen innan hade jag och familjen köpt friterad banan av denne BANANMAN
ute på Sweden Rock Festival.

Han var mäkta förvånad över att hårdrockare kunde käka så mycket banan


M har gått för att rösta.

Jag har redan förtidsröstat.
För första gången... jag brukar vara noga med att rösta på valdagen, högtidligt i vallokal.

Om ni inte har röstat - Gör det!

Och se till så att inte sådana här IDIOTER får behålla makten över Europa och Sverige!
Idiot Idiot

Bort med det mörkblå och in med det röda!

1 kommentar:

Elin sa...

Jag röstade. Förstår inte varför inte alla bara kan masa sig iväg. Nu när man kan förtidsrösta så smidigt också. Rött rött.