onsdag 10 juni 2009

Addicted

Jag erkänner.
Jag har börjat igen.

Addicted

Det var mina barn som introducerade mig.
För många många år sen.
Kanske tio!?

De ledde mig med varlig hand in i en ny fantastisk värld.
Jag blev fast.

Mina barn blev bekymrade och irriterade.
Mest för att jag tog över deras värld.

Det handlar om The Sim´s.
Ni vet spelet, världen där man kan skapa en familj och styra vad som ska hända.
Ååhh... det är så underbart.

Att få skapa sin drömman!

Jag läser i flera media om att The Sim´s 3 nu är på väg ut i handel.
Måste ha.
Hur?

Tobias kan få Sim´s 3 av mig i studentpresent!
Bra idé?

Jag tog fram våra gamla Sim´s spel och laddade in i datorn.
Sedan några dygn tillbaka är jag fast i den världen.

Mina människor heter Mimosa och Harry.
De har mycket kvar att lära sig... jag känner stort ansvar.
Eftersom mina arbetsdagar är så långa så finns bara nätter kvar.
I kväll är jag själv hemma.

M är i Göteborg och tittar på landskamp.
Barnen sover fint i sina sängar.

Yes!
Jag har natten framför mig att göra Mimosa och Harry till bra människor i Simmarnas värld.

Inga kommentarer: