torsdag 21 maj 2009

Åtta timmars punktmarkering

I går var jag först i Stadshuset hela dagen och på kvällen skulle jag på fest med Sparbanken.

M åkte med en vän på fotboll i Malmö.

Därför var Johannas farmor och farfar här och passade henne.
I åtta timmar var de barnvakt.
Enligt Farfar så punktmarkerade de henne.

Jag förmodar att hon kom sent i säng för hon sov till HALV TIO i dag.
Vilket mitt trötta huvud inte hade något emot...

När jag pratade med Farmor och Farfar i dag på förmiddagen så sa de att hon "nästan" kunde sitta själv nu. Och att körde omkring som bara den i sin gåstol.

Konstigt att vi har aldrig har sett något av det där...

Men de var glada över att de hade fått rå om henne för sig själv och allt hade gått bra.

Och jag hade jättetrevligt på festen...
Klockan var visst fyra när jag slöt ögonlocken...

Nu ska vi till Strandvallen på fotboll och Johanna ska vara hos Mormor.

Inga kommentarer: