måndag 28 mars 2011

Titta vad hon kan!

Jag är sjuk och därför hemma,
Johanna är också hemma och hon tycker nog inte det är så kul här.

Det tycker inte jag heller.

Men nu får jag i alla fall äntligen fått möjlighet att visa er vad Johanna kan.

Hon är tre år, och kan inte stå eller gå, men hon kan rumphasa!

Och med hennes förutsättningar är det enastående.
Det innebär större frihet för henne (och merarbete för mig).




Notera hur hon väntar lite vid tröskeln när musiken tystnar,
och hur hon sen tar sig mycket bestämt mot sitt mål: Bilbanan.

Visst är hon duktig!

Och i mitt annars välordnade hem ser man nu sådana här spår där hon har dragit fram


2 kommentarer:

Sebbes mamma sa...

Jädrar vad duktig hon är, lill-fisen!!! Och de där efterlämnade spåren ska du bara vara glad för!! :-)

Elin sa...

Underbart! Duktiga Johanna!