torsdag 14 januari 2010

Allmänna rekommendationer tills jag kommer på nåt bättre...

Jag ser på statistiken att det är väldigt många personer som tittar in här då och då.

Jag är så himla glad för det, och för era små avtryck i kommentarerna.

Men ibland vet jag inte vad jag ska ha den här bloggen till.

Ni vet hur det började, det står här till höger "Om mig".
Det var när Johanna föddes, jag måste få ur mig, sätta känslorna på pränt. Förstå.

Nu har det gått en lång tid.
Och nu surrar jag mest.

Om du är ny läsare, så rekommenderar jag dig att börja från början.
Den tiden är ett viktigt kapitel i mitt liv. Någon nytt.

Om du har tröttnat på att fördjupa dig i min familj men inte vill släppa taget... då kan du istället följa mina vardagliga reflektioner om politik (och en del annat) här:
www.s-info.se/helenebjorklund

Eller så kan du helt enkelt fortsätta kika in här då och då. Det gillar jag.
Och tills jag kommer på något bättre så fortsätter jag som vanligt med den här bloggen...

Inga kommentarer: