lördag 24 januari 2009

Miss Decibel

I går var en bra fredagskväll. Johanna och jag dansade till Wizex, hon njöt och tjöt och sprattlade efter mer.
Jag har träningsvärk i dag.

Och apropå Wizex.
Jag HAR ett speciellt förhållande till Wizex och Kikki Danielsson.
Därför får det passera.

I går mailade jag en läkare i San Diego, Californien.
Paul D. Grossfeld

Såvitt jag vet så är han den ende i världen, som jobbar med mer än enstaka Jacobsens barn.
Han forskar och föreläser och undersöker...
Döm om min förvåning när jag fick svar.
Jag hoppade jämfota, och sprang in till min arbetskamrat och visade några, för henne oerhört ointressanta, dokument som han skickat.
En forskningsstudie.
110 barn har ingått.

Vi mailade sedan flera gånger under dagen och kvällen och jag fick några intressanta svar och flera svåra frågor. Jag ska ta dem med mig när vi träffar våra barnläkare nästa gång.

Så nu kan vi lägga till ännu en doktor till vår lista.

Och inte för att verka hagalen och gnällig.
Men jag skulle faktiskt väldigt gärna vilja träffa en genetiker i Uppsala också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fantastiskt!! Jag följer gärna med Johanna till San Diego. ;) Ok, ni föräldrar kan väl oxå få hänga med då.