söndag 20 juli 2008

Ännu en dag

I dag är det dags igen, en ny resa till Lund. Jag orkar inte oroa mig än. Jag och Johanna åker i kväll. M kommer i morgon förmiddag.

Jag läser rätt många bloggar, surfar omkring, hittar oändligt många unika barn, de flesta med Downs Syndrom.

Det verkar som att alla dessa föräldrar har en positiv grundinställning, att de har förmåga att se det ljusa i tillvaron, att de till och med tycker att de fått en högre dimension på sitt liv efter att ha fått sitt unika barn.

Jag känner inte så.

1 kommentar:

Princess Abigail sa...

Well Hello there Johanna Angeline! How incredibly nice it is to meet you! And I must say, you do have a very cute little face in the picture there! I suspect that you are secretly a princess too! What do you think! I'm afraid I don't speak much Swedish so I couldn't understand much on your blog - but its really nice discovering you on all your pictures! Take care - and we will no doubt be in touch again soon!
Lots of love
Abigail