söndag 3 oktober 2010

Johannas nya favoritplats



3 kommentarer:

Anna sa...

Hej söta duktiga fina Johanna!!

Vad härligt att ses att se ditt glada ansikte. Vad kul att du fortfarande har nytta av Bianca o Filippas "amningskudde"...som mamma skrattade åt. :-D

P.S Tjejerna har lite mer kläder som är för små för dom....vill du ha så får du gärna.

Puss från Anna

Heléne Björklund sa...

Ja jag tar tillbaka allt negativt jag eventuellt sagt och tänkt om amningskudden. Vi älskar den! Puss.

Linda Seth sa...

Hej!
Tack för ditt lilla mail, va ett tag sen så jag blev glad att höra av er. Tyvärr har jag ingen ork till så mycket, men ett svar kommer....

När vi tittar på dessa härliga bilder sa våran Isak (4 år) titta mamma, sån stol har jag me´ Nej, det är ju Filip ju!

dom har verkligen samma drag.
Kram Linda