torsdag 22 juli 2010

Packar. Inte.

Jag packar lite förstrött och utan plan.
Lyssnar på musik, Elvis förstås, "Little Darlin" just nu:



Tänker på mina små darlingar.
Jag har pussat alla barnen hejdå på olika sätt.
Och försäkrat mig om att de ska sakna mig och försäkrat dem om att jag ska sakna dem.
Jag blir svår inför varje resa och tänker OM.

Egentligen vill jag med detta blogginlägg bara berätta att jag inte blivit HELT tokig.
För den som eventuellt oroar sig för min psykiska hälsa efter förra blogginlägget kändes det nödvändigt att berätta att vi INTE ska resa som Elvis och Priscilla.

Det var egentligen bara det jag ville skriva.

Nu ska jag nog packa.

Tåget går 05.52 i morgon.
Halleluja.

Hur ska det gå?

Då har jag precis lagt mig ju.

Äsch. Jag tar ett glas rosé och filosoferar lite till.

Inga kommentarer: