söndag 8 juli 2012

Efter Killebom

Killebom är över för den här gången, som vanligt har det varit intensivt, jobbigt och alldeles underbart.

På onsdagen pratade vi politik och bjöd på kaffe i Socialdemokraternas marknadsstånd.
Bagarn är glad som vanligt















På torsdagen såg jag ut så här.
Värt att notera: Jag vann!




















På fredagen träffade jag de här coola killarna på stan.
















På lördagen var jag inbjuden till S:t Nicolai kyrka av Sölvesborgs släktforskarförening för att överlämna en antavla till en känd sölvesborgare.

Mycket förvånad och hedrad blev jag när det var mitt eget namn som dök upp!
















Vi hade musik och politiska debatter på altanen...















Vi lyssnade på Wizex, men mest på Lina
















Sen blev det söndag och frukost på altanen














Vi köpte Italiensk glass från en Londonbuss i Karlskrona













Och hela tiden har Johannas snälla Farmor och Farfar tagit hand om henne!


Inga kommentarer: