måndag 5 december 2011

Gladast i gänget

Helgen i Stockholm var bra.
Och helgen här hemma verkar också ha varit bra.

Men än en gång har jag fått bekräftat att jag passar bäst här i småstaden.

Jag vill se ögon och leenden hos de jag möter och av de jag köper en tidning av. Så gör vi här i Sölvesborg.

Det har varit en fullspäckad arbetsdag för mig med många intressanta göromål. Vill ni veta mer om det får ni läsa på min andra blogg.

Vi hade ett väldigt långt kvällsmöte, Johanna var hos sin Morfar och efter lite missförstånd dök hon plötsligt upp i Stadshuset - kvart i tio på kvällen. När jag trodde att hon låg i sin säng och sov.

Storebror Tobbe hade hämtat henne.

Hon var i alla fall den gladaste i hela gänget där och skrattade högt för att få allas uppmärksamhet.

Hon är definitivt en kvällsmänniska.

Inga kommentarer: