fredag 17 juni 2011

Den blomstertid nu kommer...

Idag är det Luddes första skolavslutning.

För femton år sedan firade min förstfödde sin första skolavslutning.
Jag är ledig idag. Det är faktiskt min första skolavslutning också.
Alla andra skolavslutningar har jag jobbat i skolan och haft elever som jag ville vara med.

Igår köpte Ludde nya vita skor.
De har sovit på hans kudde inatt.
Vid frukosten stod de tätt intill hans frukostskål.

Nu har han klätt på sig.

Jag tror han gillar sina nya vita skor!



Johanna ska också med på skolavslutning och har badat balja.
Det var första gången hon satt i den, så hon var lite överrumplad men den kan nog bli bra på altanen i sommar.



Så här fin är han, min Ludde, men nu måste vi skynda oss...










Idag är det Luddes första skolavslutning

Inga kommentarer: