lördag 22 maj 2010

En trött pingstafton

I går var jag på huvudmannastämma med Sparbanken. Det var en trevlig tillställning med middag. Vi som promenerade hem tillsammans satte oss utanför vårt hus och pratade, det var väl meningen att det skulle bli en kort avslutning. Men den blev lång och det var morgon när jag kröp i säng.

Det kändes hårt när jag skulle ut och kampanja några timmar senare men det gick bra.



Större delen av familjen åkte sedan till det fina pensionatet Valjensa. Där fikade vi och provade de olika sinnesrummen och massagestolen. Och Junie fick ut och promenera med en hund som heter Obama.
Tobias jobbar på detta pensionat som är helt handikappanpassat och han kläckte för ett tag sen idén; Mamma varför samlar du inte ihop Johannas vänner (ni bloggvänner) och träffas här på Valjensa en helg!?
Nå, vad säger ni bloggvänner, är det en bra idé?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
jag har länge funderat på samma sak..fast då tänkte jag mer på Jacobsen syndrom barn..att vi skulle träffas någonstans. Skulle vara roligt :)

Kram
Emina och Leila