måndag 26 augusti 2013

Jag reste mig på nio...

Det blev ett kort sammanbrott.

Jag reste mig på nio
Skakade av mig självömkan och gjorde sånt som behöver göras.

Svårare än så får det inte bli.
Erkänna sig svag. En kort stund. Och sen gå vidare.

Familjen mår fint och Johanna har varit med förskolan och besökt ett äldreboende.
Ett fantastiskt bra initiativ. Seniorerna på boendet ska besöka förskolan i nästa steg.
Förhoppningsvis blir några kompisar - över generationsgränser.

Visst är det toppen!



Och.
Det finns alltid
en Lundell för varje stund

 

1 kommentar:

Morfar/Faren sa...

Det kommer att lösa sig på bästa sätt och Johanna kommer att få det bra och klara sig fint oavsett alternativen. Du har varit stark länge och skött henne utmärkt men förr eller senare måste även andra få komma in och hjälpa vår underbara Johanna.